Man overboard: Jimmy Spithill’s shocking exit
S1, E1: In 2013, Jimmy Spithill led a historic sporting comeback at the America’s Cup. A decade later, he brings that same fire to SailGP – a high-octane, tech-driven, short-course racing sailing league.