Man Up or Shut Up
S6, E11: Michael reaches out to Angela after the breakup. Tensions run high for Natalie's surgery. Andrei's introduction to Elizabeth's family goes awry. Ronald tries to prove that he's a good father. Brandon and Julia have a surprise. Jovi finally comes home.