Trailblazers Man vs Beast
S1, E5: With less than 48 hours left, Shaun dodges volcanic bombs in Ecuador. In Bolivia, rookie Trailblazer Chris baits a giant caiman. The Papua New Guinea mission derails when scientist Rob gets lost.