第 4 季,第 8 集: Jonah (Ben Feldman) and Amy (America Ferrera) take Glenn’s (Mark McKinney) tickets to a managers’ conference in Chicago so they can enjoy a free night on the town, but their plan hits a few bumps. At the store, Cheyenne (Nichole Bloom) helps Mateo (Nico Santos) damage control after his undocumented status is leaked, and Dina (Lauren Ash) and Garrett (Colton Dunn) struggle at gift-wrapping.