S1, E4: Michael and Charlie visit Rioja, Spain, starting at the winery Bodega Iniesta, owned by the father of the famous Spanish Soccer Star Andres Iniesta. We are shown vibrant Graciano and Bobal grapes at this vineyard, and learn about the key to night harvesting.