Mandatory Brunch Meeting
S4, E17: Gordon and Bullock try to stay one step ahead as Jerome zeros in on his next target. Meanwhile, Nygma hosts a riddle game show in the Narrows and faces his toughest challenger in Lee Thompkins; and Penguin goes to see Butch with a proposal.