Mandy Moore, Eliza Dushku, Todd Oldham, Oscar De La Joya, Ashton Kutcher
S1, E2: Eliza Dushku (Bring it On), thinks she is being framed for shoplifting, Mandy Moore is misled when she believes that she caused a person's home to be destroyed and A Guy believes that he will be going up against Oscar de la Hoya in the boxing ring.