Manhattan Manhunt
Сезон 2, серия 7: After escaping capture in Miami, serial killer Henry Darius travels to New York with a college student as his hostage in order to steal millions from her family's vault. Upon arriving, Darius kills a group of students in cold blood and leaves clues specifically for Mac of his whereabouts. Meanwhile, while in NY to assist on a case, Horatio is served with a subpoena when the newly appointed DA names him a suspect in an old murder case. (TV-14)