Manhunt
Сезон 6, серия 18: When loving couple Gary and Linda Haas fail to reach their vacation campsite, New Mexico State Police are called in to investigate. With no forensic evidence and no witnesses, all they can do is scour CCTV footage for clues to unravel the mystery.