시즌 1, 에피소드 4: Jonah’s coworkers discover a mannequin that looks exactly like him and continually tease him about it. While doing his best to prove to Amy, and everyone else, that the teasing doesn’t bother him he ends up doing just the opposite. Elsewhere Cheyenne is thinking of putting her baby up for adoption and Glenn and Dina fight over which one of them should be able to adopt it.