Manolis
S1, E4: In an effort to rebuild friendships, Manolis (Brian Cox) tries to convince Aisha (Thandie Newton) to forgive Harry (Zachary Quinto). When his plans fail, a night of drunken soul searching brings him to a dying friend. Also starring Peter Sarsgaard, Uma Thurman, Melissa George and Thomas Sadoski.