Porque el amor manda Manutención infantil
S1, E3: Jesus leaves his job interview and then realizes that he has been hired as executive secretary. He complains to Alma and rejects the job. Chatita counsels Jesus and he returns to Avon and accepts the job. Rogelio is unfaithful to Alma with Patricia.