Many Happy Returns
S2, E4: After being betrayed by someone she thought she could trust, Clarke takes matters into her own hands and proves she's not going down without a flight. Bellamy, Finn, and Murphy (guest star Richard Harmon) race against time to save a stranger. Meanwhile, tensions rise between Raven and Wick (guest star Steve Talley) while working together, and an unexpected reunion occurs.