Many Happy Returns
Сезон 1, серия 2: In Eureka, even death is not certain. After attending Susan Perkins' (Jennifer Clement) funeral, Carter (Colin Ferguson) heads back to the office to find a very angry, very alive, Susan Perkins! While Carter and Henry (Joe Morton) try to find out which Susan is real, an ominous dark figure starts appearing in town. Will Nathan Stark (Ed Quinn), the new head of research at Eureka's top secret Global Dynamics, join in Carter's efforts to investigate the dueling Susans or will he fall victim to a duplicitous plot?