Many Happy Returns
S6, E19: On their way to deliver the Helmet of Hermes to Thebes, Xena (Lucy Lawless) and Gabrielle (Renee O’Connor) save the young virgin Genia (Katie Stuart) from being sacrificed by religious zealots.