시즌 1, 에피소드 6: Maruja manages to send a message to Alberto, who turns to Father García Herreros to get him to try to negotiate with Pablo Escobar. Alberto and Father García Herreros secretly travel to Medellín to meet with Escobar, while Maruja faces an uncertain destiny.