The Cleveland Show March Dadness
S3, E14: Rallo’s viewing of Tim Gunn’s (guest voicing as himself) reality show is interrupted when Cleveland decides to watch the college basketball tournament with Freight Train, but he quickly becomes frustrated when Freight Train enjoys spending quality bonding time with Cleveland Jr. instead. Once Cleveland learns the real reason behind Freight Train’s cold attitude, he is determined to find a new father figure and goes head-to-head against his dad and Cleveland Jr. in the two-man golf tournament. Meanwhile, Rallo purchases a fancy sports car, but his speedy ride with his buddies takes a dangerous drive off-course.