Tierra de esperanza Marco pone en duda la palabra de Santos
S1, E6: Maria Teresa slaps Santos for kissing her. Aldo pays Esteban's bail. Santos defends a woman from being harassed by a man and is arrested for hitting him. Maria Teresa takes Santos out of prison. Aldo arrives unexpectedly at the hacienda.