Dinner Club Maremma
S1, E5: Carlo Cracco has decided to take Sabrina Ferilli to the Maremma in an off-road vehicle. The wild charm of the Tuscan cowboys will distract Sabrina and threaten their relationship, but Carlo will always manage to win her back with food. A bet and a hard-boiled egg will decide the fate of their final dinner. Between tales of firsts and culinary insights, will Sabrina surprise the Dinner Club?