Margin of Error
시즌 4, 에피소드 6: With Election Day approaching, the three mayoral candidates make last-minute appeals. Carcetti wrangles for votes as he responds to a potentially devastating smear. Norris and Greggs get a lead on the Braddock case, but end up being detoured. Following through on a promising video lead, Herc finds out just how elusive Marlo can be. With De'Londa's well running dry, Namond is asked to step into his father's shoes. Omar is fingered for murder, but McNulty and Bunk suspect a frame. At school, Colvin's special class gets its first enlistees; Prez solves Dukie's wardrobe woes; and Randy is called out on a serious transgression, forcing him to confess to another one. Cutty figures out why Spider, and Michael, might have been avoiding him. On Election Day, Carcetti is miffed when he learns that State Senator Clay Davis has been double-dipping; later, he contemplates breaking some old habits for the good of his career.