Marietta Square, If You Dare
S1, E2: Two young parents need help getting into the coveted Marietta Square area of suburban Atlanta, but their budget doesn't allow for their dream home. Egypt and Mike tackle the issues of an affordable property and transform it beyond their wildest dreams.