Mark vs. Digger vs. Tim
S1, E5: Tickle hosts as Appalachia's most notorious moonshiners go head-to-head in a moonshine distilling competition. Mark, Digger and Tim run their own secret recipes to be judged by the public to determine once and for all who makes the best shine.