Marny Wants a Girl
S1, E3: Marny has always wanted a girl and insists on giving it a try but Gary isn't too keen on the idea. Sheila organizes a child CPR class and signs everyone up. Nick and Emily reluctantly attend the class in hopes of proving they are good parents.