Marooned / Untamed World
S1, E5: Commander Hoek and Cadet Stimpy's rocket hurtles out of control and leaves them marooned on an eerie uncharted planet, where they attempt to find food and avoid the hideous Braniac men. / Ren and Stimpy host a nature show and travel to an island to see how different species adapt to their surroundings.