The New Adventures of Flash Gordon Marooned on Mongo
S1, E1: Earth teenagers Flash Gordon and Dale Arden, and their reluctant friend Dr. Zarkov, journey to the fantastic planet Mongo where they fight to defeat the evil planetary dictator, Ming the Merciless.