Marrakech
S1, E4: In Morocco, Jacqui and a Pussycat Doll come face to face with one of the deadliest snakes on Earth! Plus, the girls dance under the stars at a VIP desert party and then hit one of the world's hottest clubs side-by-side with French actresses.