Marrakesh: Part 2
Сезон 1, серия 6: Ainsley's exploration of Marrakesh continues and this time he's getting his hands dirty as he gets a pottery lesson. He explores the craft souks before cooking up some more delicious dishes - including a veggie tagine and a marvellous mint tea.