S1, E5: Eun Sung starts to warm up to Ji Hoon in time for the hospital interview, but he has his hands full as his ex-girlfriend (and his brother's ex-fiancee) keeps showing up. Hye Soo's visit to her husband's grave leads to a conflict with her mother-in-law.