Married to the Blob
S25, E10: Comic Book Guy realizes his comics are nothing if he can’t share them with anyone. Then he meets Kumiko, a Japanese woman writing an autobiographical manga, and he seeks out Homer’s advice on how to date her, ending happily for everyone.