Martin Luther Skiing Day
S1, E12: On the way to the Johnson family's annual MLK holiday ski trip Dre realizes his children may not know the significance of Dr. Martin Luther King Jr. so he decides to inundate them with Dr. King history facts. Once they arrive at the ski lodge Dre finds a unique way to prepare Junior for a real world that includes intolerance.