Martin's story
S1, E3: One evening, Ben, the son of Martin, comes home in a panic. His clothes and shoes are muddy and her runs off to the shower, then hides in his room. The next day, Martin finds out that Julie, Ben's best friend, has been raped. He is shocked, especially after his son's suspicious behavior. He tries to understand what happened and conducts his own investigation.