Marvel Comics Spider-Man Neogenic Nightmare Chapter 10: The Immortal Vampire
S2, E12: Morbius attempts to use the Neogenic Recombinator to turn everyone else into a vampire. Spider-Man and Blade manage to stop him, but Morbius' mutation worsens. Morbius kidnaps Felicia Hardy in order to transform her into a vampire. Blade and Spider-Man discover Morbius' hideout and interrupt him long enough for Felicia to force him give up his plans.