Master and Pupil for a Second Time
Сезон 1, серия 6: Setsu and Levia set off for the Beastmen continent. On their way, they cross paths with Setsu's old friend Alizee and discover she has been battling a mysterious dragon. Together, they unravel the shocking truth.