Master of the Island
T1, E3: Homare and Asuka enter the forest to find food. Asuka is overjoyed to find a plant that looks like taro, but Homare points out it could be dangerous. When Asuka throws a tantrum saying she wants to eat it, Homare gets fed up, suggests they check to see if it's even edible or not, and suddenly flips Asuka's skirt up!?