시즌 1, 에피소드 3: The first tournaments of the season put the four junior players' training to the test. But not all is smooth sailing as old injuries flare up, stress bears down, and the pressure to be the best of the best looms large. Can they push through setbacks to set themselves up for success at the Orange Bowl?