Matchmakers
시즌 1, 에피소드 2: Jeff and Shaleia train their students as coaches to expand their business. As members delve into the universe, Jeff and Shaleia pressure members into relationships that challenge their personal boundaries and comfort zones, leading them to question the Twin Flame Universe. Are Jeff and Shaleia’s teachings truly divine or is this all a scam?