Mateo's Last Day
S2, E18: When Mateo (Nico Santos) faces complications with his transfer to a Cloud 9 Signature store, he becomes desperate to resolve his undocumented status. Meanwhile, Amy (America Ferrera) helps Glenn (Mark McKinney) battle an Internet troll, Jonah (Ben Feldman) and Cheyenne (Nichole Bloom) try to give Mateo legal counsel, and Dina (Lauren Ash) and Garrett (Colton Dunn) take issue with corporate.