Matthew McConaughey
S7, E6: Feherty sits down with Academy Award winner Matthew McConaughey deep in the heart of Texas for an enlightening conversation and a few holes of golf. Topics include McConaughey's three favorite roles, his cross country travels in an RV and his time as a professor for the University of Texas.