S1, E9: In this episode of City Sessions, renowned Latin pop duo Mau y Ricky take the stage to showcase their acclaimed Hotel Caracas album straight from Mexico City. Rejoice while the duo perform some of their biggest hits and very a special rendition of a Karol G song.