Maveth
S3, E10: S.H.I.E.L.D. and Hydra go head-to-head in a battle that will change Coulson's world forever. While Daisy and her team of Inhumans fight to keep Hydra at bay, Coulson and Fitz take the ultimate risk, in the epic winter finale.