Max and the Magnet / Ruby's Parrot Project / Max's Spaghetti
Сезон 5, серия 17: Ruby wants to make a brooch for Grandma; Ruby wants to teach Rosalinda's parrot how to talk; Ruby wants a real Italian dinner, but Max just wants spaghetti.