Max Verstappen's Palermo jaunt
S1, E5: Dutch F1 driver Max Verstappen explores the sites of the Sicilian capital of Palermo, from the Ballarò market to Mondello Beach, before reaching the Italian Grand Prix at Monza in true F1 style.