Max
S11, E12: On an all new episode of Ridiculousness, Rob, Chanel and Steelo welcome singer­songwriter MAX and get AFRAID IN THE DARK, learn that true love is MEANT TO BE and make some bizarre fashion choices on LAUNDRY DAY.