Maybe I'm Amazed
S3, E36: After Mel drops a bomb on Joe during their wedding, he has to quickly make a decision that could affect their marriage. Meanwhile, Lennox is caught between Zander and Marco. And Ryder is trying to find the right time to announce that he’s not going to college.