Harmonica Maybe It’s a Fresh Start
S1, E1: In 2003, Harmonica was playing arenas. Now, 16 years later, Harry and Monica’s marriage is in crisis. When a nostalgia tour is proposed, Monica gives Harry an ultimatum. Tour, or divorce.