S3, E13: In the season three finale, Jared and Vance team up to save a loved one, but the partnership soon reveals secrets that could upend both men’s lives. Desperate to save Cal, Ben and Saanvi undertake a treacherous mission, defying Eureka and the forces of nature. Driven by her most ominous Calling to date, Michaela, along with Zeke, race to stop Adrian before his actions turn deadly.