McMansion & Wife
S35, E3: When a new neighbor showers him with kindness, Homer thinks he's being tricked into buying a sports car at the dealership where the neighbor works‚ but the truth turns out to be even more sinister; Lisa neutralizes Nelson after he goes on a bullying spree.