Me and the Devil
S4, E5: Sookie nurtures Eric; Bill gets involved personally in the necromancy crisis; Pam takes the veil; Sam becomes Tommy's accomplice; Arlene and Terry look to religion to solve their problem; Jesus and Lafayette head to Mexico to harness a shaman's power; Jason convalesces.