Cuba Libre Me Gusta El Che
S1, E2: Annie and Raymond land in Cuba. Annie is dazzled by the Havana lifestyle and the Cuban revolution. Then the “Missile Crisis” begins, and Annie and Raymond disagree about politics. Worse, Che gives Annie a compliment that makes her blush.