Me? Jealous?
S3, E14: Phil is so preoccupied with impressing his new business partner, Tad (Greg Kinnear), that he doesn't notice what Claire believes is Tad being overtly inappropriate with her. Meanwhile, Jay and Gloria let Mitchell and Cameron stay over while their house is fumigated, and it turns out four is a crowd.